sorry!

Har varit upptagen hela jäkla tiden
nu i förra veckan. På torsdagen var
jag hos käkkirugen och på fredagen
hade vi familjekvåll med kinamat och
titta på eclispe. Den var inte lika bra som
de andra. Det hände för lite i den.

sen på lördagen hade vi en till familjedag
först bakade lussebullar sen klädde vi julgranen
och på kvällen åt vi hamburge och titta på shrek (stavning?)
riktigt rolig film!.
På söndagen shoppade och jag handlade
 en borelo( en sorts kofta), ett par leggings, en bh, 
ett set med påbyggnad till naglarna, en natt cremé
 och en chokladansiksmask.
 Igår innan skolan så titta vi lucia på 2 och se
n i skolan titta vi när treorna gick lucia riktigt tråkigt.
Sen när pappa kom hem fick jag min medicin och på kvällen
tittade jag på när min lillasyster gick lucia med resten av
treorna.
ska dra nu ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0